מערכות אינטרקום

כתוב את הכותרת כאן

כיצד לבחור במערכת האינטרקום הטובה ביותר לאתר שלך

מערכת אינטרקוםמערכות אינטרקום הן הכרחיות ביצירת תקשורת דו-צדדית בקמפוס או בבניינים. משרדים, בתי חולים, בתי ספר ואתרים אחרים יכולים להתקין מערכות אלה על מנת לתקשר עם כל אחד במהירות, לשלוח הודעות כלליות והודעות חירום, לווסת את הגישה לאזורים מסוימים ולהוות השלמה למערכות מעקב אחרות כגון מצלמות טלוויזיה במעגל סגור (CCTV).

בחירת מערכת האינטרקום הטובה ביותר לאתר שלך

כאשר בשוק ישנו מספר גדול כל כך של דגמים, בחירה במערכת האינטרקום שתשתלב בצורה חלקה בבניין שלך יכולה להיות משימה קשה. אם אתה צריך עזרה באיתור המערכת המתאימה לאתר שלך, שמור את השאלות הבאות בתודעה:

האם אתה מעוניין לחבר את האינטרקום למערכת בקרת גישה?

מערכות האינטרקום הכי חדישות בשוק הן בעלות יכולות רבות נוספות מעבר לפתיחת קווי תקשורת. אם הן חלק ממערכת בקרת גישה של הבניין, למערכת האינטרקום יש את היכולת לפתוח את הדלתות למתקן. השילוב מספק ניהול נוח ומבוקר של  מבקרים, הקטנת העומס על צוות אבטחה, תוך כדי הבטחת הדיירים, בטיחותם ובטחונם.

ישנן יחידות אינטרקום  שמשמשות אף כמכשיר בקרת הגישה הראשי. הן בעלות מגוון של מאפיינים מתקדמים אשר מאפשרים להן לשלוט בכל מערכות הכניסה, כמו הפעלת שער ודלת, מנעולים מגנטיים ודלתות חשמליות. בנוסף לכך, הן מסוגלות לתמוך בצרכי מעקב הווידאו שלך וזאת על ידי שילוב עם מצלמות הטלוויזיה במעגל סגור (CCTV).

אם אתה מחפש לשלב את יחידת האינטרקום למערכת בקרת הגישה של האתר שלך, רצוי תחילה להתקשר עם מומחה. כך תוכל להבין אם הדגמים של שתי המערכות הם תואמים.

היכן אתה מתכוון למקום את מערכת האינטרקום?

מיקום הוא שיקול נוסף כאשר בוחרים מערכת אינטרקום. החדשות הטובות הן שמערכות רבות מצוידות עם הרבה אפשרויות הרכבה לשם נוחות ההתקנה. דוגמאות נפוצות כוללות יחידת אינטרקום עצמאית, צווארון, (הרכבה המשתרעת כלפי חוץ בזווית של כמעט 90 מעלות), יחידה שקועה ובקר קיר.

אם אתה מתכוון להתקין את האינטרקום ליישומים בחוץ, כגון אזורים מגודרים, אתרים תעשייתיים או בנייני דירות, שקול יחידות מכוסות בעלות הגנה מובנית מפני הגשם. אולם בהתאם למיקומן, מערכות אלה חשופות יותר לחבלה חיצונית. אתה יכול להגן עליהן על ידי הוספת מאפיינים כגון מארז מחוספס, נעילה בתיבת דואר ורמקול עמיד לחבלה.

המלצה נוספת: כאשר מדובר ביחידה המותקנת בחוץ, ודא שהדגם הספציפי מיועד לעבוד תחת תנאי נראות ותאורה שונים. בעוד שמערכות אינטרקום בעלות מסך LCD הן מצויינות לשימוש בתוך מבנה, לא כך הדבר כאשר מדובר בהתקנה בחוץ, וזאת במיוחד אם אין באפשרותך לשלוט בתאורה באזור. במקרה כזה, במקום להשתמש ב- LCD, בחר במערכות בעלות תצוגה אלקטרולומנטית (EL), המציגה תמונות באיכות גבוהה באופן עקבי.

האם אתה זקוק ליכולות וידאו?

אינטרקום משולב וידאו הוא חלופה טובה אם אתה רוצה אבטחה נוספת, שליטה ונוחות. מספר דגמים של מערכות אינטרקום בשוק מצויידות במצלמה מובנית, המזרימה נתוני וידאו לחדר בקרה ומאפשרות לשומרים לבצע זיהוי חזותי לפני שהם מאשרים או דוחים כניסת מבקר.

אינטרקום קווי מבוסס וידאו, למשל, מספק תמונה עקבית ואמינה, כמו גם קול ללא הפרעות האופייניות לדגמים אלחוטיים. אם אתה מעוניין במערכת שמספקת תמונה וביצועים מצויינים, חפש אחר דגם בעל תמונת וידאו צבעונית בחדות גבוהה (HD). אם ברשותך התקציב המתאים, חפש אחר מערכת בעלת מאפיינים נוספים כגון זכרון תמונה אשר יכול לאחסן מאות של תמונות ומצלמה בעלת תנועה אופקית (PAN), זום והטייה.

כמה אנשים יעשו שימוש במערכת האינטרקום?

גודל המתקן שלך יקבע את סוג האינטרקום שאתה צריך. חלקם הם הבחירה הטובה ביותר לבניינים קטנים, בעוד שאחרים מיועדים למבנים גדולים יותר כגון בתים משותפים רבי קומות.

מעבר לגודל, בדוק את חווית המשתמש המוצעת בדגם הספציפי. בדוק אם המערכת מציגה את המידע באופן ברור ומקלה עליך בחיפוש או דפדוף ברשימה של שמות. אתה רוצה מערכת אינטרקום פשוטה וקלה לשימוש הן לדיירים והן למבקרים. לפני שאתה רוכש דגם ספציפית בדוק את האינטרקום בעצמך או צפה בדמו על מנת לראות כיצד הוא עובד.

איזה אופציות מיוחדות נוספות או מאפיינים אתה רוצה שיהיה כלולים במערכת אינטרקום ?

מעבר למאפיינים הסטנדרטים הרגילים, הרבה מערכות אינטרקום מצויידות במגוון מרשים של אופציות ומאפיינים תומכים. הם משפרים כל דבר, החל מהעיצוב ועד לנוחות ובטחון.

להלן מספר מאפיינים שאתה צריך לשים לב אליהם כאשר אתה משווה בין דגמים שונים של מערכות אינטרקום:

  • יכולת להגביל כפתורי מעלית
  • אופציית דוא"ל (Email) לשליחת הודעות פרטיות בין הדיירים והאורחים.
  • מתג מגנטי מוגן חבלה
  • לחצני מצוקה
  • חיבור לרשת
  • תצורות, מסכים ועיצובים הניתנים להתאמה אישית
  • אפשרויות תכנות רבות, לרבות הפעלת המערכת באמצעות מחשב או טלפון נייד
  • הודעת קבלת פנים הניתנת לתכנות
  • יחידת פרסום אינטגרלית ליצירת הכנסות
  • תפעול ללא מגע יד
  • לחצן עזרה להפעלת הוראות וידאו
  • תמיכה במגוון שפות

מערכת האינטרקום שאתה צריך לרכוש מהווה השקעה לבניין או לאתר שלך. לכן, המערכת צריכה להיות קלה לתחזוקה. 

צוות הטכנאים שלנו יודע שכל מערכת הודעה המונית או מערכת אבטחה הינה בסופו של דבר מכלול חלקיה. כל אורך כבל ולוח חולקים קשר הדדי. לכן, הצוות שלנו ניגש לכל חוזה תחזוקה או שרות באופן המתייחס למכלול. לפני שאנו מתחילים לעבוד על האינטרקום שלך, הצוות שלנו בוחן את המפרט של המערכת ומבצע את תכנון עבודת השרות.

אם אנחנו מוצאים שמערכת האינטרקום שלך דורשת עדכון או החלפה, אנו נתכנן ונציע מערכות אינטרקום בעלות ביצועים גבוהים שיענו לצרכים של אתרי רפואה, בתי ספר, מרכזי מעצר ואתרים דומים אחרים. המוצרים שלנו משלבים יכולות של תכנות ומערכת הפצה קולית, כמו גם מאפיינים של רשתות טלפון אלקטרוניות. כל הדגמים כוללים פונקציות אזעקה ומערכות כריזה.

לנו יש את הצוות והמוצרים שיעמדו בדרישות המתקן הייחודי שלך. צור עמנו קשר היום לקבלת מידע נוסף אודות מערכות האינטרקום שלנו ועל שרותי התחזוקה.