מצלמות אבטחה אלחוטית

מצלמות אבטחה אלחוטיות יכולות להיות יעילות מאוד לשימוש בתוך הבית וגם בתוך העסק אך נשאלת האם הן חזקות מספיק כדי לעבוד במקום חיצוני. זה הזמן לענות על השאלה הזו ולהבין מה הקשיים שעולים בשימוש חיצוני וכיצד ניתן להתגבר עליהן.

מהי מצלמה אבטחה אלחוטית חיצונית?

מצלמת אבטחה חיצונית אמורה לפעול מחוץ למבנה. היא יכולה לפעול בחצר, היא יכולה לפעול במעברים בין בניינים והיא יכולה גם להיות על הגדר. למעשה מצלמת אבטחה זו אמורה להיות עמידה בתנאי מזג אוויר לא פשוטים כמו למשל שמש ישירה, לחות גבוהה וכמובן גם רטיבות ישירה מהגשמים. מצלמה אבטחה זו יכולה גם להיות אלחוטית כלומר אין צורך בחיבור קווי. חיבור אלחוטי נחשב לנוח הרבה יותר, גם להתקנה וגם לתפעול תקלות, וכמובן שהיא בטוחה יותר כיוון שקשה יותר להוציא אותה משימוש בשל אי היכולת לפגוע לה בכבל. 

מה הדגשים בבחירה של מצלמה כזו?

מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות צריכות להיות בעלות קליטה ושידור חזקות יותר. בסופו של דבר זה תלוי בעיקר במרחק מהמשדר ולכן ככל שהוא יהיה גדול יותר המצלמה תצטרך להיות איכותית יותר. אתם חייבים לתכנן היטב את מערכת המצלמות שאתם רוצים להתקין בבית, בעסק או במפעל בצורה הגיונית כי רק כך תוכלו ליהנות מהיתרונות שלה ולקבל תמונה איכותית בכל רגע נתון. כמו כן חשוב שהמצלמות יענו לדרישות שלכם מבחינת טווח התנועה, אפשרויות הצילום וכולי. למשל, יש מצלמות כיפה שמצלמות באופן פנורמי, יש מצלמות צינור שמצלמות באיכות טובה יותר וכולי. 

כמה עולות מצלמות אבטחה חיצוניות?

מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות יכולות לעלות בין 500 שקלים למצלמה הפשוטה ביותר ועד אלפי שקלים לדגמים חדישים. ככל שיהיו למצלמה יותר אפשרויות המחיר שלה יעלה, כך למשל מצלמה טובה עם חיישני תנועה ויכולת שליטה מרחוק תעלה יותר ממצלמה פשוטה באיכות סבירה. כמובן שהמחיר והאיכות צריכים להיות מושפעים מחשיבות הצילום כך שאם אתם רוצים לקנות מצלמה פשוטה לחצר, אין סיבה שתשקיעו במצלמה איכותית שעולה אלפי שקלים. המחיר של המצלמה מושפע גם מהיצרן עצמו ולא תמיד המחיר יהיה ביחס ישר לאיכות.